خبرگزاری فارس: لرزش تن رژیم صهیونیستی با قهرمانی ورزشکاران ایرانی/ از اینکه بسیجی‌ام بر خود می‌بالم
   
 لرزش تن رژیم صهیونیستی با قهرمانی ورزشکاران ایرانی/ از اینکه بسیجی‌ام بر خود می‌بالم قهرمان قزوینی مسابقات ددلیف جام شهدای والامقام سپاه گفت: تن رژیم صهیونیستی با قهرمانی ورزشکاران ایرانی به لرزه درمی‌آید.

امیررضا چگینی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین اظهار داشت: هشت سال است که بسیجی هستم و امیدوارم قهرمان شدنم در ورزش موجب لرزش رژیم صهیونیستی باشد و دشمنان بفهمند که ما از انقلابمان دفاع می‌کنیم.

وی ادامه داد: دشمنان غلط می‌کنند که به ایران اسلامی چشم طمع داشته باشند، بنده در استان قزوین عضو بسیج ورزشکاران هستم و با داشتن فرمانده دلاوری مانند سردار آبنوش و آقایان ناصری‌کیا و دیگر بزرگان بر خود واجب می‌دانم که بسیجی باشم.

این ورزشکار افزود: بنده سعی می‌کنم که قدرت و علم خود را در راستای اعتلای اسلام و فرامین مقام معظم رهبری به کار ببرم.

چگینی تأکید کرد: من واقعاً به بسیجی بودنم افتخار می‌کنم و از همه کسانی که برای اینجانب زحمت کشیده‌اند، تشکر می‌کنم.

وی با بیان اینکه از ورزش پاورلیفتینگ از سوی مسئولان دولتی حمایت نمی‌شود، گفت: بعد از رسیدن به مقام قهرمانی در مسابقات جام شهدای والامقام سپاه رئیس هیئت پرورش‌اندام قزوین حتی یک زنگ هم به بنده نزد تا از من تشکر کند که برای قزوین افتخار کسب کردم.

قهرمان مسابقات ددلیفت جام شهدای والامقام سپاه ابراز داشت: منش پهلوانی باید بیش از پیش در ورزش نهادینه شود.

چگینی متذکر شد: اداره‌کل ورزش و جوانان استان قزوین هیچ‌گونه حمایتی از من نداشته و نیز از هیئت پرورش‌اندام به دلیل اهمیت ندادن به ورزش ددلیفت گلایه دارم.

وی ادامه داد: برای رفتن به مسابقات آسیایی فیلیپین حدود 20 میلیون تومان هزینه لازم است که باید تمام این هزینه را خودم شخصا پرداخت کنم.

یادآور می‌شود؛ امیر چگینی ورزشکار بسیجی استان قزوین در مسابقات کشوری ددلیفت جام شهدای والامقام سپاه در کرج توانست با رکورد 270 کیلوگرم به مقام اول وزن مثبت 120 کیلوگرم برسد.

 






برچسب ها : ورزشی  ,