فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) : دفاع مقدس نماد مقاومت و ایثار ملت ایران است سردار آبنوش فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) گفت: دفاع مقدس در واقع نماد مقاومت و ایثار مردم با بصیرت و فهیم ایران اسلامی است.

به گزارش خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین ، سردار آبنوش فرمانده سپاه صاحب الامر(عج)  در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار این پایگاه خبری اظهار داشت: دفاع مقدس در واقع نماد مقاومت و ایثار مردم با بصیرت و فهیم ایران اسلامی است و باید از خداوند شاکر باشیم زیرا که عنایت الهی بود که ملت عزیز ایران توانست تحت رهبری امام خمینی(ره) با ایستادگی و مقاومت مقابل مستکبرین با قدرت و صلابت بایستد .

فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین تصریح کرد: مردم عزیز ایران باید توجه داشته باشند که ایستادگی در دوران دفاع مقدس از عنایات الهی بود که موجب گردید کشور ما و مقاومت مقدس ما برای جهانیان و حتی برای کسانی که مسلمان نیستند الگو باشد و نتایج ان به صو.رت محسوس و نا محسوس قابل مشاهده است و از این بابات خدا را شاکریم.

وی با بیان اینکه حفظ ارزش‌های دفاع مقدس و اشاعه آن یک وظیفه همگانی است، خاطر نشان کرد: قدردانی از نعمت‌های الهی سبب افزایش برکت و خیر در زندگی می‌شود.

فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین تمام تلاش منافقین را برای از بین بردن اصل ولایت فقیه در کشور دانست و افزود: همانطور که شهدا در جریان دفاع مقدس کشور را از آسیب نجات دادند، امروز نیز این مملکت را هدایت می‌کنند.

سردار سالار آبنوش در پایان یاداور شد: دفاع مقدس بیانگر این امر مهم است که ما دفاع کردیم نه جنگ و باید به این نکته توجه داشت که ما در هشت سال جنگ تحمیلی فقط دفاع نمودیم و این دفاع ما ناشی از اعتقادات و ارزشهای قلبی ماست و ما در دفاع مقدس به عینه دیددیم که خداوند متعال به وعده اش عمل نمود و از آن معرکه نابرابر و نامتقارن سربلند و سرافراز بیرون آمدیم.






برچسب ها : دفاع مقدس  ,