جانشین قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا(ص)

سردار سالار آبنوش از خرسندی رهبر معظم انقلاب از اقدامات جبهه فرهنگی جوانان استان قزوین در دیدار فرمانده کل سپاه با ایشان خبر داد.

به گزازش پایگاه اطلاع رسانی سپاه صاحب الامر (عج) استان  قزوین، هزاران نفر از بسیجیان استان قزوین برای میثاق با سردار محمد شاهرخی فرمانده جدید سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوین و تقدیر از زحمات سردار سالار آبنوش فرمانده پیشین در سالن اجتماعات دانشگاه بین‌المللی امام خمینی(ره) گرد هم آمده‌اند.فرماندهان جدید و پیشین سپاه صاحب‌الامر(عج) استان در دیداری صمیمانه با این بسیجیان به گفت‌وگو نشستند.

سردار سالار آبنوش جانشین و معاون هماهنگ کننده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا(ص) در این مراسم بیان داشت:سردار سرلشگر جعفری فرمانده کل سپاه به من گفت که وقتی اقدامات جوانان قزوین در جبهه فرهنگی این استان را به حضرت آقا گزارش می دادم ایشان ابراز خرسندی کردند.

وی با تبریک به تمامی جوانان و موثرین جبهه فرهنگی فعال در استان که توانسته اند در این سال که مزین است به عنوان فرهنگ، رضایت رهبر معظم انقلاب را بدست آورند تاکید کرد: باید بیش از پیش در حوزه فرهنگ فعالیت نمود تا بتوان توفیقات پی در پی در این عرصه بدست آورد.

فرمانده سابق سپاه صاحب الامر (عج) خطاب به حاضرین  در جلسه گفت: من امروز ثروتمندترین مرد عالم هستم چراکه برادران و دوستانی در قزوین دارم که با تمام دنیا عوض نمی کنم.






برچسب ها : نظامی  ,