خبرگزاری فارس: وقت آزمایش بزرگ در مقابل دشمنان فرارسیده است

 سردار نقدی در پیامی به همایش بسیج مداحان:
در پیام سردار نقدی به همایش بسیج مداحان آمده است:‌ 35 سال فریاد زدیم که اهل کوفه نیستیم که اماممان تنها بماند و اینک وقت آزمایش بزرگ فرارسیده است؛‌ دشمن امان‌نامه­ خود را به سوی ما دراز کرده است.
 

 

به گزارش گروه امنیتی دفاعی خبرگزاری فارس،‌ سالروز شهادت میثم تمار در تقویم کشور به عنوان روز بسیج مداحان نامگذاری شده است که همایش مدّاحان بسیجی و یادواره شهید والامقام محمدرضا تورجی‌زاده در اصفهان برگزار و پیام سردار نقدی رییس سازمان بسیج مستضعفین به این همایش نیز قرائت شد.

متن پیام به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

سلام بر پیامبر اعظم و فرزندان پاکش صلوات الله علیهم اجمعین، قائمین به عدل و قسط و منادیان آزادی.

و سلام بر شما محبّان و رهروان آن پرچمداران بزرگ حقیقت در تمامی تاریخ.

اجتماع نورانی عزیزانی که دو عنوان برجسته و بی نظیر ذاکر اهل بیت علیهم السلام و بسیجی را با هم دارند آن هم در چنین روزی، اجتماعی بسیار الهام بخش است.

انتخاب سالروز شهادت میثم تمّار، شخصیّتی که هر دو صفت ذاکر اهل بیت علیهم السلام و بسیجی بودن را در اوج خود دارد، نه تنها نشانگر هوشمندی و حسن سلیقه ی شما عزیزان بلکه بیانگر اوج آمادگی بسیجی برای فداکاری در راه بیان حقیقت است.

و چه حقیقتی بالاتر از ولایت که در اوج عشق ورزی، اطاعت و پیروی اش کنیم و با نورانیتش، ظلمات را در هم شکنیم.

و کدام حقیقت والاتر از برائت دشمن که با شجاعت، انزجارش را فریاد زنیم و با صلابت، ابهّت پوشالی اش را در هم شکنیم.

و این راهی است که میثم تمّارها پیمودند و شهید تورجی ها و مدّاحان بزرگ شهید آن را ادامه دادند و اینک نوبت ماست.

اینک که بوی کربلا به مشام می رسد، خود را آماده ی لبّیک کنیم و ندای هل من ناصر اماممان را با تکرار شعار جاودانه اش "هیهات منّا الذلّه" پاسخ گوییم.

اینک که ولیده های شیطان و حلقه به گوشان استعمار، زمزمه ی شوم دور شدن از لعن کفار و ترک مرگ بر استکبار را آغاز کرده اند، پاسخ آنان را با زبان سرور آزادگان بدهیم و محرّم و صفرمان را از پیام او پر کنیم. که "الا و ان الدعی بن الدعی قد رکزنی بین اثنتین بین السلة و الذلة و هیهات منا الذلة".

هان ای عزیزان؛ 35 سال فریاد زدیم که اهل کوفه نیستیم تا اماممان تنها بماند و اینک وقت آزمایش بزرگ فرا رسیده است. شمر دوران امان نامه خود را به سوی ما دراز کرده است تا ببینیم که در خط عبّاسیم یا نه؟!

بیدار باشیم بیدار، هشیار باشیم هشیار و اولین قدم در این زمان احیای امر به معروف و نهی از منکر است و روزهایی که باید از آن برای احیای این فریضه استعانت جست و برترین امر به معروف و نهی از منکر را اقامه کرد، که " افضل الجهاد کلمه الحق عند امام جائر".

والسلام علیکم و رحمه الله و برکاته

 






برچسب ها : سیاسی  ,