1
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
خمینی کلمه محبوب قلبها

منوی اصلی
تدبیر در قرآن
آیه قرآن
شهدای محله

وصیت نامه شهدا
وصیت شهدا
لینک دوستان
ویرایش
آمار و اطلاعات

بازدید امروز :33
بازدید دیروز :53
کل بازدید :288825
تعداد کل یاد داشت ها : 437
آخرین بازدید : 103/2/15    ساعت : 11:42 ص
خامنه ای خمینی دیگراست

درباره
مدیریت[99]


بسیج سپاهی است مسلّح به ایمان و مجهّز به عشق و ریسمانی است برای بالا رفتن از شانه‏ های خیس آسمان. بسیج لشگر حسین مظلوم است در روز عاشورا و رگبار اللّه‏ اکبر و فریاد تکبیرها. بسیج میعادگاهی است برای کبوتران سرخ دلی که دل‏هایشان برای پرواز در اوج می‏تپد و بسیجی همان کبوتر سرخ دل است. این جگر داران که با خون نقش غیرت می کشند وقت جنگیدن جهانی را به حیرت می کشند یا علی مدد
ویرایش
آخرین اخبار
مطالب پیشین
آرشیو مطالب
لوگوی دوستان
اوقات شرعی
اوقات شرعی
جستجو
موضوعات

دلنوشته

ازخواندنها چه بخوانم که توخودآیات ترجمه شده ی خالقی ،همان خدایی که معرفت را روزیت کرد ودرک دنیای مادی را در وجودت سوزاند. آری توترجمه آیات خالقی همان کلامی که بعد از سالها همچنان سخنان تازه ای برای اهل معرفت دارد. شهیدمن حال که بعد از سالها ازتاریکی غار غفلتیم بیرون آمدم تورا به تفسیر می خوانم .

گمنام من آری تو را به تفسیر می کشانم وبه انظار می نشینم که قطره قطره ی خونت روزی غذای روح سردوتاریکم باشد.در شروع براین امید بودم که سرنوشت حالم را در دریای لایتنهای معنویتان غسلی از طلایی وجودتان نیت بسازم تادیده دل را برای تماشای عشق بازیتان به انظار بنشانم تاشاید ازظلمتی که درچشمانمان پرده افکنده اندکی نور وجودتان را درک کند تادر کورسویی خود و در فقدان نور معنویت، راه را به بیراهه نکشانم. فرزند من ازشهادتت بگو ازلحظه های آخر جان دادنت که چون گردی ازتپش گامهایتان می جهدکه انگار مرگ را سرودی شادبرای زیستن و ماندن می خواندی.بوسه بایدزد گرد گامهایتان را ،سرمه باید کشید گرد قدومتان را. حال که با نابینایی دل وجان که خورشید بودنتان را در وسط آسمان جهان که مظلومانه می درخشد کوری دل که هیچ...، با این اندیشه ی عقیم می خواهیم باروربودنتان را تحلیل کنیم و میوه ی وجود را به وجود آوریم باکدام اذهان شما را می اندیشیم که شما سرتاسر ماهیتو هویتٍ نورید.کدام فلسفه وعرفان کدام منطق و قیاس که شما خود سرچشمه تمام استدلالید.مرد کوچکم توهمانی که دربطن مادر بزرگوارانه بزرگ شده ای خط ونشان سربازی را ازآخرین سرباز کوچک سالار شهیدت علی اصغر آموخته ای توناموس را در دشت نینوا دیده ای توعزت را دیده ای در بالای نیزه ها ، وای برحالشان که دزدی وغارت راعزت ومردانگی می دانند و هزاران سرآمد برتو که حفظ از دین وناموس را طریقت مردانگیت کرده ای. گمنام من تویی که حسین وار بودنت را پیمان خود دانسته ای . بنازم این تحسین حق وغبطه ی ملائکه را ازبزرگیتان که باید دانست این تبریک لایق مادرانتان است آری آنهایند سزاوار این شادباش شهیدمن وفاداریت از گلدسته های دلهای بی تاب مادرانتان بگوش می رسد .چه طنین انداز است شعر جانمازشان که زهراوار برحسینشان می سرایند آنها قصه گویان خاطره های فراموش شده اند از قمریان خوشحال شهیدشان می گویند. خوشا بحال شما ای مادران شهید گمنام همین بس که آواز شعرهای شهیدتان آوازه ی شهرهای دلمان گشته وگمنامی نام فرزاندانتان به شهرت برنگارخانه ی آفرینشمان نقش بسته.قسم به تو ای شهید به آن جبهه ی سنجش عیار می خواهم که مرا باعیار طلایتان بسنجید نه برمس وجودی ما .قسم می دهمت ای شهید.توراقسم به لحظه ی دیدار خوبان اگرازما خبری نبود به آن آشنای دردهای نگفتنی اگرمی خواهیم بسوزیم پناهمان دهد واگرنه نگاه ازما ندزدد.که شاید خنکی رویشان سردی ای باشد برآتش اعمالمان. 






برچسب ها : شهدا  ,

      


فرمانده سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوین خاطره‌ای از محافظان مقام معظم رهبری در دیدار با یک مادر دو فرزند شهید بازگو کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، سردار سالار آبنوش امروز در جمع بسیجیان در مسجد امام حسن عسگری (ع) با اشاره به یکی از خاطرات محافظان رهبر فرزانه انقلاب اظهار کرد: این محافظ در خاطراتش به بنده گفت، ما همیشه قبل از دیدار مقام معظم رهبری با خانواده‌ شهدا هماهنگی‌های لازم را انجام می‌دهیم و حتی یک تیم قبل از این دیدار به محل مربوط می‌فرستیم تا همه شرایط را از نظر امنیتی بررسی کنند. ادامه مطلب...




برچسب ها : شهدا  ,


      

دور زدن ممنوع!
تاریخ انتشار : یکشنبه 14 مهر 1392 ساعت 00:45
 
باید از جناب هاشمی پرسید؛ ادعای حضرتعالی با کدامیک از معیارها و ملاک‌هایی که حضرت امام(ره) بر آن تاکید ورزیده‌اند همخوانی دارد؟! پاسخ یک کلمه بیش نیست و آن؛ هیچکدام! ادامه مطلب...




برچسب ها : سیاسی  ,

      

سوال مبنایی از سید محمد خاتمی؛

تاریخ انتشار : چهارشنبه 10 مهر 1392 ساعت 08:17
 
در کمال تعجب سال ها بعد در جریان فتنه 88 در پاسخ به بیانات رهبر انقلاب درباره دخالت خارجی در فتنه، دقیقا مانند واکنش بازرگان به فرمایشات امام، «انتساب حرکت سالم مردم به بیگانگان»‌ را
«جلوه ای از سیاست های نادرست» دانستید. ادامه مطلب...




برچسب ها : سیاسی  ,

      

خبرگزاری فارس: هواپیمای اصلاح طلبان از این فرودگاه بلند نمی شود!

درباره گزارش پرابهام خاتمی از یک تجمع
هواپیمای اصلاح طلبان از این فرودگاه بلند نمی شود!

خاتمی قبل از نگرانی از بابت ترور؛ بیشتر باید به نگرانی‌های بزرگتر و سؤالاتی پیرامون پرونده قتل‌های زنجیره ای که در دوران صدارت ایشان رخ داد، پرونده ترور مرحوم لاجوردی، چرایی حضور عواملی از گروهک مجاهدین خلق در قامت "اصلاح طلب" در کنار ایشان، چرایی تأکید بر ادامه راه مجاهدین خلق در تفکر عده‌ای از دوستان آقای خاتمی و غیره پاسخ دهند! ادامه مطلب...




برچسب ها : سیاسی  ,


      

 

 

 






برچسب ها : فرهنگی  ,

      

 باز  یادواره بازهم بوی شهید وکربلا                       

                   بازهم بغض وغریبی ونوای حوریه ...                                                                                       

                                   شهیدم!

                          تورفتی وبه جاماندیادگارت

                            کنارپنجره قاب نگاهت...

                           تورفتی وتمام شهرمن درد

                        تمام هستی ام یک حاله ی سرد

                          رسیدم شهرباران شهر خوبان

                     رسیدم تاببوسم جای پای این شهیدان...

                           شلمچه,فکه ورمل وهویزه

                          غروب وشعرویک حال ندامت!

                          همان حال شب قدروشب غم

                            همان حال عزاوحال ماتم

                         دوباره حال من حال غریبیست

                          تمام سهم من دردعجیبیست

                        عجب حس لطیفی دارداین شهر

                        عجب حال شریفی دارداین شهر

                             کنارآب های رود اروند

                           شمیم جان من,دریای باور

                           خدایاجان من سامان گرفته

                             کناررودغم درمان گرفته

                            خدایاخاک بامن حرف دارد

                            تمام حرف هایش درد دارد






برچسب ها : شهدا  ,

      

 

خبرگزاری فارس: به نام مردم نان نخورید

واقعا همه ماجرا این فضای گل و بلبلی است که برخی رسانه‌های مدعی اصلاحات ترسیم کرده‌اند یا خدای ناکرده نان خوردن به نام مردم، حرفه و سرقفلی آن‌ها شده و چون ذی‌نفع هستند تنها یک روی سکه را بازگو می‌نمایند.

 

به گزارش سرویس فضای مجازی خبرگزاری فارس، حسام الدین برومند امروز سه شنبه 09/07/92 طی یادداشتی در روزنامه کیهان نوشت: موضوع این یادداشت را می‌شد به فضاسازی‌ها و عملیات‌ روانی رسانه‌های غربی علیه ایران طی چند روز اخیر اختصاص داد. ادامه مطلب...




برچسب ها : سیاسی  ,


      

 

خبرگزاری فارس: حضور بازیگران جدید در سریال «معراجی‌ها»

حضور بازیگران جدید در سریال «معراجی‌ها»

تصویربرداری مجموعه «معراجی‌ها» در تهران همچنان ادامه دارد و طی روزهای گذشته گروه دوم بازیگران این سریال مقابل دوربین رفتند.

 

به گزارش خبرگزاری فارس، تصویربرداری مجموعه تلویزیونی «معراجی‌ها» به کارگردانی مسعود ده نمکی و تهیه کنندگی سیدمحمود رضوی در تهران در حال پیگیری است و طی چند روز گذشته گروه دوم از

بازیگران این سریال مقابل دوربین مسعود ده نمکی رفتند. ادامه مطلب...




برچسب ها : فرهنگی  ,


      


میلیونر فرانسوی خطاب به زنان مسلمان فرانسوی گفت: خواهر من، آزادانه هرجا که می‌خواهی برو، من جریمه‌اش را میدهم.

در همان روزهایی که یک خیر ایرانی یک میلیون دلار برای جریمه فسخ قرارداد خلعتبری اهدا کرد، یک خیر فرانسوی هم یک چک یک میلیون یورویی کشید.


به گزارش جنوب نیوز، چندی قبل خبری منتشر شد درباره یک خیر ایرانی که حاضر شده بود برای پرداخت جریمه فسخ قرارداد محمدرضا خلعتبری یک میلیون دلار پرداخت کند.


http://namehnews.ir/content/files/shariatmadar/52407.jpg


 

خیر فرانسوی در همان روزها هم مصاحبه‌ای تلویزیونی از یک خیر فرانسوی منتشر شد که بد نیست با کار خیر او آشنا شویم و مقایسه‌ای داشته باشیم بین عمل خیر دو مسلمان؛ یکی ایرانی و دیگری فرانسوی.


این مسلمان فرانسوی میلیونر (تصویر بالا) به تازگی مصاحبه‌ای با یکی از شبکه‌های فرانسوی داشته است. کار خیر این میلیونر فرانسوی مربوط می‌شود به قانونی که فرانسه برای مقابله با زنان محجبه وضع کرده که طی آن هرکس با حجاب از خانه بیرون بیاید باید جریمه بپردازد.


وی در این مصاحبه تلویزیونی یک برگ چک را نشان داده و گفته است: من یک میلیون یورو کنار گذاشته‌ام تا وقتی زنان مسلمان خواستند با حجاب از منزل بیرون بیایند راحت باشند، چون جریمه‌شان را من میدهم.


میلیونر فرانسوی خطاب به زنان مسلمان فرانسوی گفت: خواهر من، آزادانه هرجا که می‌خواهی برو، من جریمه‌اش را میدهم.


این دو میلیونر هر دو مسلمانند و تفاوتی در دین ندارند، تنها تفاوتشان این است که یکی در نظام اسلامی نفس می‌کشد و دیگری در بلاد کفر!






برچسب ها : فرهنگی  ,

      
<      1   2   3   4   5   >>   >








[ مرجع دریافت ابزار و قالب وبلاگ ]

[ Designed By Ashoora.ir ]