1
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
خمینی کلمه محبوب قلبها

منوی اصلی
تدبیر در قرآن
آیه قرآن
شهدای محله

وصیت نامه شهدا
وصیت شهدا
لینک دوستان
ویرایش
آمار و اطلاعات

بازدید امروز :6
بازدید دیروز :22
کل بازدید :289026
تعداد کل یاد داشت ها : 437
آخرین بازدید : 103/2/21    ساعت : 1:40 ص
خامنه ای خمینی دیگراست

درباره
مدیریت[99]


بسیج سپاهی است مسلّح به ایمان و مجهّز به عشق و ریسمانی است برای بالا رفتن از شانه‏ های خیس آسمان. بسیج لشگر حسین مظلوم است در روز عاشورا و رگبار اللّه‏ اکبر و فریاد تکبیرها. بسیج میعادگاهی است برای کبوتران سرخ دلی که دل‏هایشان برای پرواز در اوج می‏تپد و بسیجی همان کبوتر سرخ دل است. این جگر داران که با خون نقش غیرت می کشند وقت جنگیدن جهانی را به حیرت می کشند یا علی مدد
ویرایش
آخرین اخبار
مطالب پیشین
آرشیو مطالب
لوگوی دوستان
اوقات شرعی
اوقات شرعی
جستجو
موضوعات

همسر مرزبان ربوده شده در گفتگو با مهر؛
نام فرزندم را به امید آزادی پدرش "امیدرضا" گذاشتم/ درخواست از مسئولان
همسر جمشید دانایی فر ضمن درخواست از مسئولان برای پیگیری وضعیت مرزبان پنجم گفت: مردم ایران با من همراه و همزبان شوند و برای سلامتی همسرم دعا کنند. ادامه مطلب...




برچسب ها : فرهنگی  ,

      

حضور به یادماندنی دکتر جلیلی در دانشگاه امیرکبیر، علیرغم برنامه ریزی اقلیت افراطی
جلیلی پاسخ افراطی‏‎ها را چگونه داد؟/ دانشجویان مقابل دیکتاتوری ایستاده اند، چه سال 88 و چه سال 92/ امروز «مدرنیته» و «تحجر» علیه نظام اسلامی ما متحد شده اند.


گروه سیاسی- رجانیوز: عصر روز دوشنبه 25 فروردین 1392  مراسم جشن دستاوردهای هسته ای با حضور پرشور دانشجویان دانشگاه امیرکبیر برگزار شد و سعید جلیلی نماینده مقام معظم رهبری در شورای عالی امنیت ملی نیز به عنوان سخنران اصلی این مراسم در بین دانشجویان حاضر شد و به ایراد سخنرانی پرداخت.

به گزارش رجانیوز، از ساعتی قبل از آغاز برنامه، می شد حضور پر رنگ دانشجویان در این برنامه را مشاهده کرد، بگونه ای که با پر شدن اکثر صندلی های آمفی تئاتر مرکزی، بسیاری از دانشجویان ایستاده منتظر آغاز مراسم بودند.  ادامه مطلب...




برچسب ها : سیاسی  ,


      

شهید علی خلیلی 15 روز قبل از شهادت نامه‌ای به رهبر معظم انقلاب نوشت و در آن نسبت به برخی اظهارات که در قبال اقدام خود می‌شنید، واکنش نشان داد.
به گزارش جهان به نقل از تسنیم، شهید علی خلیلی، شهید امر به معروف و نهی از منکر که در جریان درگیری با اشرار دچار سانحه شده بود روز سوم فروردین 1393 بعد از تحمل ماه‌ها درد و بیماری به شهادت رسید. نامه‌ای از شهید خلیلی خطاب به رهبر معظم انقلاب منتشر شده است و او در این نامه نسبت به برخی اظهارات در قبال عملی که انجام داده سخن گفته است. او در نامه خود به رهبر معظم انقلاب نوشته است که :«آقاجان!بخدا دردهایی که می‌کشم به اندازه ی این درد که نکند کاری بر خلاف رضایت شما انجام داده باشم مرا اذیت نمی‌کند. مگر خودتان بارها علت قیام امام حسین(ع) را امر به معروف و از منکر تشریح نفرمودید؟مگر خودتان بارها نفرمودید که بهترین راه اصلاح جامعه تذکر لسانی است؟ یعنی تمام کسانی که مرا توبیخ کردند و ادعای انقلابی‌گری دارند حرف شما را نمی فهمند؟» ادامه مطلب...




برچسب ها : شهدا  ,

      

معاون امنیتی و انتظامی استاندار سیستان و بلوچستان خبر شهادت یکی از مرزبانان ربوده شده ایرانی توسط گروهک تروریستی را تایید کرد.
شفاف: علی اصغر میرشکاری گفت: بر اساس تحقیقات به عمل آمده خبر شهادت یکی از پنج مرزبان ایرانی تایید شده است.
وی افزود: ?جمشید دانایی فر? تنها درجه دار از میان پنج مرزبان ربوده شده به شهادت رسیده است.
گروهک تروریستی رباینده پنج مرزبان ایرانی از منطقه مرزی جکیگور در جنوب سیستان و بلوچستان یکشنبه شب ادعا کرد که یکی از مرزبانان به نام جمشید دانایی فر را به شهادت رسانده است.
اعضای گروهک تروریستی موسوم به جیش العدل 17 بهمن ماه گذشته پنج مرزبان ایرانی را در منطقه جکیگور شهرستان سرباز در جنوب سیستان و بلوچستان ربودند.
?موسی دانایی فر? برادر کوچکتر مرزبان جمشید دانایی فر گفت: جمشید دانایی فر متولد 1366 محمد آباد سیستان و دارای مدرک دیپلم است که از سه سال پیش در مرزبانی مشغول به خدمت شده است.
وی افزود: جمشید دوسال پیش ازدواج کرده و نخستین فرزندش 10 روزه است و هنوز پدر و فرزند، یکدیگر را ندیده اند.





برچسب ها : شهدا  ,

      

در میان سکوت سنگین رسانه‌ها؛
علی خلیلی، طلبه جانباز ناهی از منکر به شهادت رسید
گروه اجتماعی - رجانیوز: علی خلیلی، طلبه جانباز ناهی از منکر دعوت حق را لبیک گفت.
 
به گزارش رجانیوز به نقل از فارس، 25 تیر ماه سال 1390 حادثه‌ای دردناک در یکی از محلات شرق تهران رقم خورد. در این حادثه جوان 19 ساله‌ای به نام علی خلیلی در حین بازگشت از هیئت در حالی که همراه چند نفر از شاگردان یک مدرسه بود به واسطه امر به معروف و نهی از منکر مورد ضرب و شتم قرار گرفت.
 
خلیلی توسط یک نفر از افراد شرور منطقه از ناحیه گردن و قسمت شاهرگ دچار جراحت شد و بیش از 15 دقیقه در خون خود می‌غلتید.در این حادثه تعدادی از مراکز اورژانس بیمارستانی از پذیرش علی خلیلی امتناع کردند تا اینکه یکی از بیمارستان‌های خصوصی در ازای واریز مبلغ 6 میلیون تومان حاضر به پذیرش وی شد. سرانجام علی خلیلی که به دلیل شدت خونریزی به حالت اغما رفته بود بستری شد اما پزشکان امید زیادی به مداوای وی نداشتند.
 
علی خلیلی پس از مرخص شدن از بیمارستان در منزل بستری شد اما هر از گاهی به دلیل مشکلات ناشی از حادثه رخ داده به بیمارستان منتقل شده و بستری می شد.
 
 
وی بهمن ماه امسال نیز مجدداً در بیمارستان بستری شد و پس از یک ماه به خانه منتقل شد اما سرانجام امروز عصر و در بیمارستان بعثت دعوت حق را لبیک گفته و جان به جان آفرین تسلیم کرد و به دیدار اباعبدالله الحسین و یارانش شتافت. ادامه مطلب...




برچسب ها : شهدا  ,

      

بیاییم از فرصت فاطمیه بهره گیریم!
ایام نوروز از ذوق و شوق لباس و کفش نو خریدن، تخم مرغ رنگ کردن، سبزه گذاشتن و عیدی گرفتن و آجیل و شیرینی خوردنش گرفته تا دور هم نشینی ها و گفتن و خندیدن ها و مسافرت ها و ... همه و همه خاطرات خوبی را در ذهن ما ساخته  است....

حضرت فاطمه

در کنار تمام این مسائل ... طبق تقویم شمسی ما، ایام نوروز سال 93 مقارن با ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا (سلام الله علیها) شده است. این اولین بار نیست که چنین تقارن هایی پیش میاد و مطمئنا اخرین بار هم نخواهد بود.

با توجه به این امر، گرچه شادی کردن در ایام فاطمیه حرام نیست، اما عرف و آداب اسلامی اقتضا می کند، که در این ایام از شادی های غیر منطقی و غیر مشروع پرهیز شود، زیرا قرآن و روایات، دوستى خاندان رسول اکرم (صلّی الله علیه و آله) را بر مسلمانان واجب کرده است.‏( سوره شورى، آیه 23، سوره هود، آیه 29.) ادامه مطلب...




برچسب ها : lمذهبی  ,


      






برچسب ها : فرهنگی  ,

      

سخنان رهبر معظم انقلاب در مشهد مقدس

اگر ملتی قوی نباشد باجگیران عالم از او باج می خواهند

رهبر معظم انقلاب اسلامی در اولین روز از سال 1393 در حرم ثامن الحجج(ع) فرمودند: اگر ملتی قوی نباشد باجگیران عالم از او باج می خواهند و به او اهانت می کنند و اگر بتوانند زیر پا او را لگد می کنند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر،حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی صبح امروز در اولین روز بهار و نخستین روز سال 1393، در اجتماع عظیم و پُر شور زائران و مجاوران رضوی علیه السلام با تبریک مجدد سال نو، ابعاد مختلف نقشه کلان راه کشور در سال جدید یعنی «اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی» را تبیین کردند و با تشریح ماهیت، ظرفیت و الزامات تحقق مقاوم سازی اقتصاد و باید و نبایدهای عرصه بسیار مهم فرهنگ تأکید کردند: باید خود را آنچنان قوی کنیم که زورگویان و باجگیران جهانی، نتوانند حقی از این ملت را نادیده بگیرند.
حضرت آیت الله خامنه ای در تشریح حرف اصلی خود در سال جدید یعنی ضرورت قوی تر شدن ملت و کشور و افزایش اقتدار ملی به تلاش باجگیران و زورگویان جهانی برای تضییع حقوق ملتهای ضعیف استناد و خاطر نشان کردند: طبیعت جهانی که با افکار مادی اداره می شود زورگویی قدرتمندان نسبت به ضعیفان است پس باید قوی شویم وپیشرفت کنیم. ادامه مطلب...




برچسب ها : اقتصادی  ,


      

رهبر معظم انقلاب در پیام نوروزی سال 1393
حضرت آیت الله خامنه ای با اشاره به تقارن سال جدید با ایام شهادت بانوی بزرگ جهان اسلام حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها از خداوند متعال مسالت کردند: این تقارن، امکان بهره گیری مضاعف از انوار هدایت الهی و برکات فاطمی را برای ملت ایران فراهم سازد. 
شفاف: حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در پیامی بمناسبت آغاز سال 1393 هجری شمسی، با تبریک سال نو و نوروز به همه ی هم میهنان و ایرانیان عزیز در سراسر جهان بخصوص خانواده های معظم شهدا و ایثارگران و مجاهدان راه اسلام و ایران، سال جدید را سال «اقتصاد و فرهنگ، با عزم ملی و مدیریت جهادی» نامگذاری کردند.
حضرت آیت الله خامنه ای با اشاره به تقارن سال جدید با ایام شهادت بانوی بزرگ جهان اسلام حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها از خداوند متعال مسالت کردند: این تقارن، امکان بهره گیری مضاعف از انوار هدایت الهی و برکات فاطمی را برای ملت ایران فراهم سازد.



ایشان در ترسیم افق سال نو، دو مسئله ی اقتصاد و فرهنگ را مهم تر از مسائل دیگر بر شمردند و تاکید کردند: برای تحقق شعار سال 93 یعنی «اقتصاد و فرهنگ، با عزم ملی و مدیریت جهادی» تلاش مشترک مسئولان  و آحاد مردم ضروری است.

حضرت آیت الله خامنه ای با اشاره به نقش اساسی و برجسته ی مشارکت و حضور مردم در «زندگی و سازندگی کشور» خاطرنشان کردند: هم در اقتصاد و هم در فرهنگ، کار بدون حضور مردم پیش نخواهد رفت و گروههای گوناگون مردمی باید با اراده و عزم راسخ ملّی در این عرصه ها نقش آفرینی کنند.

رهبر انقلاب اسلامی افزودند: مسئولان هم موظفند با توکل به خداوند و با تکیه ی بر مردم، در هر دو عرصه ی اقتصاد و فرهنگ، مجاهدانه وارد میدان عمل شوند.

ایشان تاکید کردند: آنچه در سال جدید پیش رو داریم، عبارت است از اقتصادى که به کمک مسئولان و مردم شکوفایى پیدا کند، و فرهنگى که با همت مسئولان و مردم بتواند سمت و سوى حرکت بزرگ کشور و ملت ما را معین کند.

حضرت آیت الله خامنه ای با تأکید بر ضرورت استفاده از تجربه ها و عبرتهای گذشته در تصمیم گیری های آینده، به ارزیابی کیفیت تحقق شعار «حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی» پرداختند و گفتند: در سال 92، حماسه سیاسی با حضور مردم و تلاش مسئولان در عرصه های مختلف نظیر انتخابات، راهپیمایی های بزرگ و عرصه های دیگر به بهترین شکل تحقق پیدا کرد و با دست بدست شدن قدرت اجرایی در کمال امنیت و آرامش، حلقه ی جدیدی از سلسله ی طولانی مدیریت کشور شکل گرفت.

رهبر انقلاب مسئله اقتصاد را برای مردم و کشور مسئله ای مهم خواندند و با اشاره به برخی تلاشهای قابل تقدیر در زمینه ی حماسه ی اقتصادی افزودند: البته در سال گذشته حماسه اقتصادی به شکل مورد انتظار محقق نشد که لازم است این حماسه در سال جدید به وجود آید.

ایشان «سیاستهای اقتصاد مقاومتی» را زیر ساخت فکری و نظری تحقق حماسه اقتصادی خواندند و تأکید کردند: در پرتو این سیاستها اکنون زمینه ی لازم برای تلاش مضاعف فراهم است.

حضرت آیت الله خامنه ای در پیام نوروزی همچنین از خداوند متعال برای همه ی ایرانیان عزیز، جوانان، خانواده ها، کودکان و مردان و زنان این سرزمین پر افتخار، در سال جدید تنِ سالم، شادابی، آرامش روحی، محبت، پیشرفت و تعالی و سعادت آرزو کردند.





برچسب ها : فرهنگی  ,

      

رییس جمهور در پیام نوروزی سال 1393:
رییس جمهور در پیام نوروزی سال 1393 تاکید کرد که تلاش دولت برای زندگی راحت تر و نگرانی کمتر مردم است. همه تلاش دولت این است که مردم زندگی راحت‌تر، نگرانی کمتر و نسبت به آینده کشور و فرزندان‌شان مطمئن‌تر باشند.
رییس‌جمهور در پیام نوروزی سال 1393 هجری شمسی ضمن تشریح عملکرد و دستاوردهای دولت تدبیر و امید در سال گذشته، بر ضرورت همدلی همگان در راستای پاسداشت هویت ایرانی‌ و اسلامی ‌و ایجاد فضای رشد فرهنگ در جامعه‌ تاکید کرد و گفت: همه تلاش دولت این است که مردم زندگی راحت‌تر، نگرانی کمتر و نسبت به آینده کشور و فرزندان‌شان مطمئن‌تر باشند.

 

متن کامل پیام نوروزی حجت الاسلام والمسلمین دکتر حسن روحانی به شرح زیر است: ادامه مطلب...




برچسب ها : فرهنگی  ,


      
<      1   2   3      >








[ مرجع دریافت ابزار و قالب وبلاگ ]

[ Designed By Ashoora.ir ]